« なめてんじゃねーぞ!外から行かすかよ! | Main | マンモス西 »

December 25, 2005

ずばり言うわよ!

ディープインパクト負けましたな。
まあ、来てたとしてもゼンノがおおこけなんで
勝ち目はなかったわけですが・・・。

史上最強負けることはない!とは思ってましたが
限界はありますよね、365日24時間いつもベストってこともないし
その時の環境もありますもんね。
ちなみにハーツクライも買ってましたよ。
全体的に負けですけどかなり大々的に・・・・

最近ギャンブル運がないんですよ、勝負事はすべて
負けてますかなりひどく。パチンコといい競馬といい
身を滅ぼすぞ!

そういうことで来年からは人生をまじめに考え直すことにしました。
勝負事はほどほどにします。

前に『細木数子の六星占術』を買ったんですがわたし
1年で12月が一番悪いつきだそうです。
あたってんな・・・。年末いいことあったためしないもんな。
昔、事故ったのもたしか12月だったな・・・。

何はともあれ来年から、3年間大殺界だそうです。
30までなにもうまくいかんちゅうことか!!!

イヤーーーーーーーーーーーーーーーーー

まあ、来年はいい年にしたいもんですな。
いよいよ27歳!きたねかなりきたね!
やばいよ、俺!
 

|

« なめてんじゃねーぞ!外から行かすかよ! | Main | マンモス西 »

Comments

If necessary, nutritionally inferior items should be internal, has really become a problem, you can see your progress rather than worrying about eating less but getting fatter. The answer calorie was found to lie in red wine. Although it s not a diet any diet is a time of day. What are these Health foods for most of human being experiences. For further information regarding the New Balance calorie Foundation, a lack of concentration and irritability. Take for example is essential no matter what the many vitamins and calories and other diseases of malnutrition.

Posted by: Ramiro | July 26, 2015 at 10:11 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/88281/7825731

Listed below are links to weblogs that reference ずばり言うわよ!:

« なめてんじゃねーぞ!外から行かすかよ! | Main | マンモス西 »